Abonează-te la Newsletter
Abonează-te la newsletter-ul nostru și beneficiezi de 5% reducere la prima comandă!
5% DISCOUNT DACĂ TE ABONEZI LA NEWSLETTER
LIVRARE RAPIDĂ
OPȚIUNE PENTRU LIVRARE LA EASYBOX
LIVRARE GRATUITĂ DE LA 299,99 LEI
PRODUSE NOI PERMANENT
PLĂȚI ONLINE CU CARDUL, 100% ÎN SIGURANȚĂ
5% DISCOUNT DACĂ TE ABONEZI LA NEWSLETTER
LIVRARE RAPIDĂ
OPȚIUNE PENTRU LIVRARE LA EASYBOX
LIVRARE GRATUITĂ DE LA 299,99 LEI
PRODUSE NOI PERMANENT
PLĂȚI ONLINE CU CARDUL, 100% ÎN SIGURANȚĂ
Nu este nici un produs în wishlist.
Nu este nici un produs în coș.
Nu este nici un produs în wishlist.
Nu este nici un produs în coș.
Nu este nici un produs în wishlist.
Nu este nici un produs în coș.
Este posibil ca și alte persoane să fi avut aceeași întrebare înaintea ta. Verifică lista de mai jos pentru a găsi răspunsul la cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsești răspunsul aici, te rugăm să ne contactezi.
Denumirea companiei: CHARLIE MOBPROIECT SRL
Cod Fiscal: RO36754463
Email: office@rommedical.ro
Telefon/WhatsApp: 0737 945 145
Pentru a crea un cont pe site-ul nostru trebuie să accesați pagina Contul Meu, și la secțiunea „Înregistrare” introduceți adresa dvs. de email și o parolă pe care să o știți doar dvs., după care, apăsați butonul „Înregistrare”.
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a te conecta un cont pe site-ul nostru trebuie să accesați pagina Contul Meu, și la secțiunea „Autentificare” introduceți adresa dvs. de email și parola pe care ați introdus-o în momentul în care ați creat contul, după care, apăsați butonul „Autentificare”.
Dacă totul a fost în regulă, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a modifica datele contului dvs. pe site-ul nostru, trebuie să accesați pagina Contul Meu, vă conectați la cont cu adresa de email și parola dvs., după care veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs., unde vă puteți gestiona informațiile contului, adresele și comenzile.
Pentru a schimba parola contului dvs. pe site-ul nostru, trebuie să accesați pagina Contul Meu, vă conectați la cont cu adresa de email și parola dvs., după care, veți fi redirecționat pe pagina Contului dvs.
La secțiunea „Detalii cont” vă puteți modifica informațiile contului, precum și să schimbați parola.
Poți vedea termenii acestui site accesând următoarele link-uri:
Poți vedea modalitățile de contact accesând pagina de contact.
Pentru a plasa o comandă urmați pașii următori:
1. Identificați produsul sau produsele pe care doriți să le achiziționați, navigând printre categoriile noastre sau folosind funcția de căutare;
2. Apăsați pe butonul “Adaugă în coș“;
3. Vizualizați coșul de cumpărături apăsând pe butonul “Coș” din partea de sus a site-ului;
4. Puteți actualiza cantitatea dorită direct din Coș folosind butoanele “+” (plus) și/sau “–” (minus) din coloana cantitate sau puteți elimina complet produsul apăsând pe “Șterge“;
5. După ce ați verificat și actualizat cantitatea dorită apăsați pe butonul “Finalizează comanda”
6. Introduceți datele dvs. de facturare și livrare;
7. Alegeți metoda de livrare selectând una din opțiunile disponibile;
8. Alegeți metoda de plată selectând una din opțiunile disponibile;
9. Apăsați pe butonul “Plasează comanda“. (În cazul în care optați pentru plata cu cardul, veți fi redirecționat către o pagină securizată de plată pentru achitarea comenzii)
În cazul în care doriți să verificați disponibilitatea unui produs înainte de a plasa o comandă pe site, puteți să solicitați mai multe informații despre produs, printre care și disponibilitatea acestuia. Pentru a face o solicitare aveți mai multe opțiuni:
– Prin formularul de contact;
– Prin email la adresa: office@makeupmix.ro;
– Telefonic sau prin WhatsApp la nr.: 0737 945 145
În momentul în care ați plasat o comandă pe site, veți primi un email de confirmare. Acesta vă confirmă faptul că a fost înregistrată comanda pe site-ul nostru.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua comanda dvs., veți fi contactat telefonic pentru confirmare.
Atenție! În cazul în care nu răspundeți la telefon sau nu confirmați comanda telefonic, aceasta nu va fi onorată, drept urmare vă recomandăm să transmiteți un număr de telefon corect, valid și la care răspundeți!
În cazul în care v-ați răzgândit și nu mai doriți produsul comandat, puteți anula o comandă intrând pe pagina „Contul meu„, secțiunea „comenzi„. Identificați comanda pe care doriți să o anulați și apăsați pe butonul „Anulare” din dreptul acesteia.
În cazul în care ați plasat comanda ca vizitator (fără a avea un cont) și doriți să anulați comanda, mergeți pe pagina de „Contact” și folosiți una din metodele de contact disponibile pentru a ne informa despre intenția dvs.
Pentru a vizualiza metodele de livrare precum și timpii în care o comandă este expediată vă rugăm să citiți informațiile publicate pe pagina: “Livrarea produselor“
Pentru a vizualiza metodele de livrare precum și timpii în care o comandă este expediată vă rugăm să citiți informațiile publicate pe pagina: “Livrarea produselor“
În cazul în care ați comandat un produs și doriți să îl returnați, trebuie să mergeți pe site la secțiunea „Returnare și rambursare„. Citiți termenii și condițiile de returnare și urmați procedura de returnare prezentată pe site, completând formularul de retur.
În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.
Modalitățile de livrare sunt următoarele:
– Livrare prin curier;
– Livrare la Easybox;
– Livrare pentru locuitorii municipiului Călărași.
Pentru mai multe informații accesați pagina “Livrarea produselor“.
Pentru mai multe informații despre costurile de livrare vă rugăm să accesați pagina “Livrarea produselor“.
În momentul în care plasați o comandă pe site, veți fi întrebați ce modalitate de plată doriți să folosiți. În momentul de față acceptăm următoarele metode de plată:
– Numerar la livrare (sistemul de plată Ramburs – plătiți curierului în momentul în care vă aduce coletul);
– Online cu Cardul, utilizând card VISA (Classic și Electron) și card MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Pentru mai multe detalii vizitați pagina: Modalități de plată
În condiții normale, livrarea comenzii se va efectua în 1 – 3 zile lucrătoare după confirmarea existenței în stoc a produselor comandate.
Pot să existe situații speciale precum perioada sărbătorilor sau BlackFriday când curierii sunt foarte aglomerați. În aceste situații Makeupmix nu poate garanta livrarea produselor în timpul menționat și nici nu poate influența urgentarea livrării!
În cazul în care nu ați primit coletul în timpul menționat la întrebarea anterioară și nici nu ați fost informat de o eventuală întârziere, vă rugăm să ne contactați utilizând oricare dintre metodele disponibile pe pagina de Contact.
Dacă în momentul în care primiți coletul observați faptul că acesta este deteriorat și considerați că produsul comandat poate fi afectat în vreun fel, aveți opțiunea de a refuza coletul. În momentul refuzări va trebui să comunicați curierului motivul pentru care îl refuzați. De asemenea, trebuie să ne contactați pentru a ne informa despre această situație. Ne puteți contacta utilizând una din metodele disponibile pe pagina de Contact.
În cazul în care ați returnat un produs, banii vor fi returnați în contul dvs. în maxim 30 zile de la data în care returul a fost acceptat. Acceptarea returului se face numai după ce produsul se întoarce la noi, este verificat și se constată că este eligibil pentru retur.
Atenție! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client/cumpărător și vor fi oprite din suma pe care trebuie să o returnăm!
În cazul în care nu ați fost informați cu privire la o expediere parțială a comenzi, iar coletul primit nu conține toate produsele pe care le-ați comandat, aveți obligația să ne informați imediat ce primiți coletul despre această situație. Ne puteți contacta folosind oricare dintre metodele disponibile pe pagina de Contact.
Factura este un document contabil emis de o companie, către o altă companie sau persoană fizică. Factura este documentul ce conține lista cu produsele vândute sau serviciile prestate clientului de către furnizor. O factură mai conține datele de identificare fiscală a clientului (persoana fizică sau juridică), datele furnizorului (emitentul), cota de TVA, precum și prețul, cantitatea și valoarea fiecărui produs vândut. Sursă: Wikipedia.
Factura este documentul prin care se justifică faptul că societatea a vândut către dvs. anumite produse, iar prin aceasta deveniți proprietarul acestor produse.
Fiecare comandă va fi expediată împreună cu factura aferentă achiziției și se va găsi în interiorul coletului. De asemenea, dacă se dorește, aveți posibilitatea să solicitați factura și în format electronic, folosind una dintre metodele disponibile pe pagina de Contact și veți primi factura pe adresa dvs. de email.
Da, factura poate fi emisă și pentru societate, atâta timp cât în momentul în care plasați comanda pe site completați toate datele necesare pentru emiterea facturii pentru societăți (denumirea societății și codul fiscal).
Dacă ați sesizat că datele de facturare au fost transmise greșit, aveți obligația să ne anunțați imediat ce ați observat acest lucru sau în momentul în care unul dintre operatorii noștri vă contactează pentru confirmarea comenzii. Ne puteți contacta folosind oricare din metodele disponibile pe pagina de Contact.
n cazul în care nu ați găsit factura în interiorul coletului, vă rugăm să ne contactați și să solicitați un duplicat al facturi. Duplicatul va fi transmis în format electronic pe adresa dvs. de email.
Începând de la 299,99 lei
Cu cardul, 100% ÎN SIGURANȚĂ
În 14 zile de la primirea comenzii
Abonează-te la newsletter-ul nostru și beneficiezi de 5% reducere la prima comandă!
Puteți ridica produsele comandate din easybox la orice oră din zi și din noapte, în cel mult 36 de ore din momentul livrării!
Abonează-te la newsletter-ul nostru și beneficiezi de 5% reducere la prima comandă!