WordPress WooCommerce Themes

5% DISCOUNT DACĂ TE ABONEZI LA NEWSLETTER

LIVRARE RAPIDĂ

OPȚIUNE PENTRU LIVRARE LA EASYBOX

LIVRARE GRATUITĂ DE LA 299,99 LEI

PRODUSE NOI PERMANENT

PLĂȚI ONLINE CU CARDUL, 100% ÎN SIGURANȚĂ

WhatsApp

+40 737 945 145

Nu este nici un produs în coș.

WhatsApp

+40 737 945 145

Nu este nici un produs în coș.

Nu este nici un produs în coș.

Retur și rambursare

Politica de retur și rambursare. Formular de retur

1. Returnare produse

În cazul în care ați comandat un produs și doriți să îl returnați, trebuie să citiți termenii și condițiile de returnare și să urmați procedura de returnare prezentată în continuare pe această pagină, completând formularul de retur.

În momentul în care unul dintre operatorii noștri va prelua solicitarea dvs. veți fi contactat pentru confirmare și soluționare.

retur si rambursare

2. Termeni și condiții de returnare

 

CHARLIE MOBPROIECT SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea:

  • produselor care nu au fost returnate în limitele prevăzute de lege;
  • produselor care nu sunt returnate în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit);
  • produselor desigilate care nu mai pot fi returnate (sau re-vândute) din motive de siguranță a sănătății;
  • produselor care prezintă urme de utilizare necorespunzătoare sau excesivă;
  • produselor care au fost defectate cu intenție de către client/cumpărător;
  • produsele sunt confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (conform Ordonanței de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c). Adică mai exact produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului) și a cărei matrița a fost anterior aprobată de către client.

Motive eligibile pentru returnarea unui produs:

  • Produsul a ajuns la dvs. defect sau deteriorat. În cazul în care coletul adus de către curier nu este în stare buna și prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținutul distrus, etc), se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamație ulterioară livrării de către curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate manevrării și manipulării pachetelor și care nu afectează conținutul acestora (de exemplu: prăfuirea/murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoara a colturilor, etc).
  • Produsele au fost livrate sau facturate greșit.
  • Produsele au specificații eronate pe site fata de realitate.
  • În eventualitatea în care produsul achiziționat prezinta vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris în termen de 14 zile de la recepționarea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibilă, se va returna contravaloarea lui sau se poate achiziționa un alt produs.
  • În cazul în care se optează pentru înlocuirea cu un produs identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
  • Suma aferentă produsului returnat va fi restituită de CHARLIE MOBPROIECT SRL în termen de max. 14 de zile calendaristice de la solicitare. Returnarea se face numai în conturi indicate de Client. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.
  • Dacă constatați ulterior că produsul este defect, sau ați primit alt produs decât cel comandat vă rugăm să ne contactați pe email sau la numerele de telefon puse la dispoziție în cadrul site-ului pe pagina Contact pentru soluționarea problemei în maxim 3 zile de la primirea produsului.
Condiții de rambursare în cazul plații cu cardul:

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la plata comenzii, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului. Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.

3. Formular de retur

Introduceți adresa dumneavoastră de email!

Introduceți numărul de comandă sau numărul de factură!

Introduceți numărul dumneavoastră de telefon!

Alegeți data când a fost plasată comanda sau data când a fost emisă factura!

Introduceți adresa dumneavoastră completă!

Vă rugăm să specificați motivele pentru care doriți să returnați produsul!

CAPTCHA image

Acest lucru ne ajută să prevenim spam-ul.

Abonează-te la Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru și beneficiezi de 5% reducere la prima comandă!

Trimite un mesaj!
Suntem aici să te ajutăm! 💬
Bună! 👋
Suntem aici să îți răspundem tuturor întrebărilor!